Naar 't Binnenhof met de VVD

Algemeen

Naar 't Binnenhof met
leden en niet-leden VVD

OOST GELRE - Wie gaat met de VVD mee naar het Binnenhof? "Op donderdag 15 december gaan wij heel graag met u op pad, of u nou lid bent of niet! Wij bezoeken de Tweede Kamer die dan volop in bedrijf is en gaan in gesprek met VVD Tweede Kamerleden Remco Dijkstra en Hayke Veldman. Bovendien vernemen wij als VVD Gemeenteraadsleden, gedurende deze dag graag van u welke zaken er bij u spelen", aldus Bart Porskamp, fractievoorzitter VVD Oost Gelre.

De onlangs opgerichte VVD Regio Achterhoek, het bestuursorgaan voor Berkelland, Doetinchem, Oost Gelre en Oude IJsselstreek, organiseert activiteiten en biedt een platform voor iedereen die graag meepraat. Belangstellenden worden van harte uitgenodigd om zich aan te melden voor 1 december via vvdachterhoek@gmail.com en dan ontvangen zij nadere informatie.

Porskamp: "Rond 13.00 uur staat de aankomst in Den Haag gepland. Na een lunch in het Tweede Kamer-restaurant, vindt een uitgebreide rondleiding plaats. Daarna gaan we in gesprek met onze Tweede Kamerleden. Dat kan zijn over economie, veiligheid, milieu, de Omgevingswet en het kan gaan over elk ander onderwerp dat u graag ter sprake wilt brengen."

De VVD is goed vertegenwoordigd zowel op lokaal, regionaal, provinciaal als landelijk niveau en daardoor zijn de lijnen altijd erg kort. Onlangs sprak een aantal bestuursleden van VVD Achterhoek nog met Mark Rutte die aangaf: "Als het enigszins kan, kom ik graag naar jullie toe."

Dat liet Theo Hek, voorzitter van de VVD Achterhoek zich geen twee keer zeggen. "Dan nodigen wij je bij deze ook alvast uit voor de Zwarte Cross volgend jaar in Lichtenvoorde. Dé plek om met veel mensen in contact te komen."

Porskamp: "Er is een mooi programma in elkaar gezet waarin ook volop ruimte is om te netwerken. Wij hopen met veel enthousiaste mensen op 15 december naar het Binnenhof te kunnen gaan. Hoort u daar ook bij?"

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant