: Floris Wijgergangs van NIICE Digital Marketing toont de Corso app. Foto: PR
: Floris Wijgergangs van NIICE Digital Marketing toont de Corso app. Foto: PR

Bloemencorso Lichtenvoorde te volgen via Corso app

Algemeen Bloemencorso Lichtenvoorde

LICHTENVOORDE - Afgelopen week werd de Corso app van de Stichting Bloemencorso Lichtenvoorde gelanceerd. Sponsor NIICE Digital Marketing ontwikkelde in samenwerking met de PR-commissie van het bloemencorso een op maat gemaakte app. De app bevat handige informatie zoals de volgorde van de optocht, informatie over de wagens, een plattegrond met corsoroute en het laatste corsonieuws. De Corso app is te downloaden voor zowel iOS- als Android-gebruikers.

De Corso app is een handig hulpmiddel voor bezoekers van het Bloemencorso Lichtenvoorde en geeft antwoord op de belangrijkste bezoekersvragen. De app biedt onder meer een interactieve plattegrond waarop niet alleen de corsoroute, maar ook de locaties van de tribunes, parkeerplaatsen, eet- en drinkgelegenheden en het tentoonstellingsterrein te vinden is.
Ook bevat de informatie over de deelnemende corsowagens en kan men tijdens de optocht via de app eenvoudig je stem uitbrengen voor de publieksprijs. Via zogenaamde 'pushberichten' wordt men op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en niet geheel onbelangrijk: de uitslag van het corso. Daarnaast biedt de app het hele jaar door de laatste nieuwtjes over het corso.

Bloemencorso Lichtenvoorde
Op zondag 10 september trekt het Bloemencorso voor de 88e keer door de straten van Lichtenvoorde. Achttien grote dahliareuzen versierd met vier miljoen bloemen, de CorsoKIDS en vele muziekkorpsen zorgen voor een b(l)oeiend spektakel. Daarmee is het corso het op een na grootste dahliacorso ter wereld. Aanvang 14.00 uur. Entree 7,50 euro. Kinderen tot en met 16 jaar gratis. Er zijn nog enkele tribunekaarten à 7,50 euro beschikbaar.


www.bloemencorso.com

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant