Het team van de Heikamp. Foto: PR
Het team van de Heikamp. Foto: PR
advertorial

Heikamp in 'Eredivisie Horeca'

RUURLO – Horeca Topcoach Ton Lenting: "De noodzaak van continu zoeken hoe het beter kan in je bedrijf. Zowel voor je gasten als voor het jonge enthousiaste personeelsteam." Dat is wat De Heikamp eigenaar Bert van Zijtveld voor ogen heeft met zijn horecaonderneming aan de Hengeloseweg in Ruurlo. "Niet mauwen maar bouwen", is het motto van de in Ruurlo getogen ondernemer. "Daarom hoort De Heikamp in de Eredivisie Horeca die onlangs werd gepresenteerd."

Door Jan Hendriksen

"Gasten waarderen het dat je keer op keer investeert in je bedrijf", zo verklaart Bert van Zijtveld. Voorbeelden hiervan zijn de glazen serre De Boerangerie, De Bosveranda, Klimbos Achterhoek, mobiele keukens en De Strooptocht die in de afgelopen twee jaar zijn gerealiseerd. Onlangs heeft het interieur een complete make-over gekregen en wordt er hard gewerkt aan Het Liefdespad, dat begin volgend jaar gestalte moet krijgen. De ene na de andere lumineuze vernieuwing wordt bedacht. Zo was De Heikamp (DHKMP) het eerste in Nederland met een 3D pannenkoekenprinter. "En mede daardoor behoort De Heikamp tot de 'Eredivisie Horeca', een ode aan het ondernemerschap in de horeca, en eet je er de kampioenspannenkoeken van Nederland", aldus Ton Lenting. En dat resulteert in een steeds doorlopende groeiende belangstelling. "We gaan ons enthousiaste team dan ook weer versterken. In ons (overwegend jonge) team zetten we ons elke dag weer in om samen onze gasten te verrassen met gastvrijheid. Het creëren van beleving, dat is wat we voor ogen hebben en daarbij staan gastvrijheid en kwaliteit voorop." En deze ontwikkelingen blijven niet onopgemerkt. Van Zijtveld is dan ook een graag geziene gast bij diverse presentaties en ondernemersplatforms om zijn visie en gedachten uit de doeken te doen. Maar dat doet hij niet alleen, maar samen met een top-team vol eredivisiespelers. Een mix van hoogopgeleide en zeer ervaren medewerkers, waarvan er verschillende ook leermeester zijn. Het is een doel op zich om het bedrijf als innovatief leerbedrijf verder te ontwikkelen. De komende tijd is het Heikamp-team dan ook te zien op verschillende congressen en bijeenkomsten zoals de Smaakacademie, Achterhoek2020 en de Rabobank Foodinspiratie-dagen. Achter de schermen wordt ook nadrukkelijk aandacht besteed om de gasten zo optimaal te verwelkomen en telkens weer te verrassen. Een voorbeeld hiervan zijn de gastvrijheidstrainingen voor de medewerkers die De Heikamp organiseert. Daarbij worden ook familieleden uitgenodigd op een speciale Family-party. Bert van Zijtveld: "Ook zetten we regelmatig mystery guests in om ons scherp te houden. En het goede nieuws is … we kunnen nog nieuwe basis- en wisselspelers gebruiken"

Klik hier voor de huidige vacatures.

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden