De mannen van Niice Digital Marketing voor hun nieuwe kantoor in Groenlo.
De mannen van Niice Digital Marketing voor hun nieuwe kantoor in Groenlo.

Jonge honden van NIICE zetten grote stappen

Algemeen Bloemencorso Lichtenvoorde

GROENLO - Met de verhuizing naar het pand aan de Ziekenhuisstraat 1 in Groenlo heeft NIICE Digital Marketing weer een grote stap gezet. De mannen hebben in het pand een nieuwe werkplek gevonden voor hun ambities.

Door Kyra Broshuis

Schoolvoorbeeld
Bas Stortelers en Floris Wijgergangs zijn met hun team een schoolvoorbeeld van een jong en ambitieus bedrijf dat de Achterhoek niet als bedreiging, maar juist als kans ziet. "We zijn klein gestart, maar we groeien erg hard. Er gebeurt veel hier in de Achterhoek. Kijk maar eens om je heen hoeveel creatieve en innovatieve bedrijven er zijn. Daar hoef je echt niet per se voor in het westen te zijn." Voor Niice is Groenlo een uitstekende plek om te werken. "Onze klanten zitten door heel Nederland en sinds kort werken we zelfs internationaal. Maar ook dat kan perfect vanuit de Achterhoek. Hier hebben we de ruimte om onze partners, wij praten niet over klanten, te ontvangen en er is genoeg ruimte om te brainstormen, erg belangrijk voor ons werk."
"Het gaat bij Niice om veel meer dan alleen een nieuwe website. We gaan altijd voor een langdurige samenwerking waarin we samen aan een stijgende lijn werken", zo zegt digitale marketeer Jurriën Oonk: "De websites die wij maken zijn steeds meer platformen. Het gaat om complexe systemen en het is altijd maatwerk. Om een maximaal effect te bereiken en de doelen te behalen, werken we vanuit een bepaalde strategie; het is belangrijk te weten waarom je iets doet. Ook moet het design van de site naadloos aansluiten bij de behoefte van de doelgroep en het bedrijf zelf. Dat is elke keer weer de uitdaging!"

Scherp en creatief
Het jonge bedrijf is in 2015 opgericht door Bas en Floris en heeft nu zes man personeel in dienst. Allemaal jonge honden, de oudste is 26, en allemaal afkomstig uit de Achterhoek. Het is allesbehalve een traditioneel bedrijf en dat is overal zichtbaar. Niet alleen in de inrichting van het bedrijfspand, maar ook in de omgang met elkaar en met partners. "We starten elke dinsdagochtend met een uurtje bloedfanatiek sporten bij een plaatselijke sportschool. Een mooie manier van teambuilding. We merken dat we daarna, in de brainstormsessies, altijd scherp en creatief zijn. Dat is ook nodig want de ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel. We moeten elke dag scherp zijn op innovaties en blijven doorontwikkelen. Dat mogen onze partners ook van ons verwachten."

Partners
Niice werkt voornamelijk voor grotere bedrijven waarvoor de website een essentieel onderdeel is. Zo is het Groenlose bedrijf onder andere partner van TWW (Twentse Weg- en Waterbouw), Obbink en Chiel Meekes Partijgroothandel. Ook bouwde het bedrijf de website van het Bloemencorso Lichtenvoorde.
De jongens van Niice timmeren aan de weg, maar - zo zegt Bas - hoe groot we ook worden, het persoonlijke contact en de platte organisatie die we hebben, zal blijven. Het team van Niice bestaat naast Bas, Floris en Jurriën ook nog uit Mustafa Piynirci, Sjoerd Mooi en twee stagiairs.

www.niice.nl

Download de Bloemencorso Lichtenvoorde App in de Google Play Store of in de Apple App Store.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant