Henk Wessels en Hemmie Wolterink zijn zestig jaar lid van KSV Voetbal. Foto: PR KSV Voetbal

Henk Wessels en Hemmie Wolterink zijn zestig jaar lid van KSV Voetbal. Foto: PR KSV Voetbal

Afscheid en huldiging 60-jarig jubileum tijdens jaarvergadering KSV

Sport

VRAGENDER -  Tijdens de jaarvergadering van KSV Voetbal op dinsdag 14 oktober werd er stilgestaan bij het 60-jarig jubileum van twee leden en afscheid genomen van twee bestuursleden en de vertrouwenspersoon.

Voor het eerst in de geschiedenis zijn er meerdere leden die zestig jaar of langer lid zijn van KSV. In het kader van dit diamanten jubileum werden Henk Wessels en Hemmie Wolterink in het zonnetje gezet. Beide heren hebben zelf verdienstelijk gespeeld in diverse elftallen.

Daarnaast werd er afscheid genomen van bestuurslid Maarten Wieggers en secretaris Lobke Wessels. Beide zaten respectievelijk acht en twee jaar in het hoofdbestuur. Maarten en Lobke werden bedankt voor hun jarenlange inzet. De opvolgers zijn Anne Hartjes (algemeen bestuurslid) en Robert Leemreize (secretaris).

Daarnaast was er ook een woord van dank aan Wim Rutgers. Hij was 10 jaar lang de vertrouwenspersoon binnen KSV.  Eigenlijk zou het niet nodig moeten zijn, maar in de tijd waarin we leven is een vertrouwenspersoon zeer belangrijk. Een luisterend oor bij iemand die neutraal is en meehelpt het probleem op te lossen zonder dat het gelijk op straat komt te liggen. Wilfried Spijkers neemt het stokje van Wim Rutgers over.

Voorzitter Marthijn Ubbink spreekt Lobke Wessels en Maarten Wieggers toe.
Marthijn bedankt Wim Rutgers.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant